سومین نشست شورای سیاستگذاری بسیج اساتید استان یزد

استان یزد

سومین نشست شورای سیاستگذاری بسیج اساتید استان یزد

سومین نشست شورای سیاستگذاری بسیج اساتید استان یزد

سومین نشست شورای سیاستگذاری بسیج اساتید استان یزد در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ به میزبانی کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در محل دانشکده فنی شهید صدوقی، با حضور مدیران دوره‌های مختلف بسیج اساتید استان، برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس انتظاری، معاونت محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در نشست به تبیین جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه پرداخت.

در ادامه این نشست آقای دکتر دهقانی رئیس بسیج اساتید استان، ضمن تشکر و قدردانی از مسوُولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کانون بسیج اساتید این دانشگاه و شرکت کنندگان محترم، ضمن اعلام دستور جلسه، به نظر خواهی در خصوص نحوه فعالیت و عضویت در شورای سیاستگذاری بسیج اساتید پرداخت، و پس از استماع نظرات مقرر گردید لیستی از اساتید بسیجی پیشکسوت استان جهت عضویت در شورا تهیه و هماهنگی و پیگیری برای تشکیل جلسه با روسا و مدیران دانشگاهی استان صورت گیرد.

در ادامه برنامه‌های هفته بسیج با شرکت کنندگان در میان گذاشته و پیشنهادات به منظور بازدید اساتید از ظرفیت‌های شهر بافق و برگزاری گردهمایی بزرگ اساتید بسیجی، دریافت گردید.

در پایان آقای دکتر محتشمی معاونت تحلیل و بررسی بسیج اساتید استان یزد، به تحلیل مسائل روز با تاکید بر آموزه‌های اسلامی و نقش برجسته مدیران در ارتقاء و اصلاح حکومت‌ها با رویکرد آینده پژوهی پرداخت.

12

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.